Sådär

idag är en sådär dag igen...funderar och tänker mycket:(...kan bli så.. har feber och huvudvärk som inte vill ge med sig.
hemma här skiner solen, så dörren står öppen så man får inte lite luft och hundarna leker i trädgården. Idag är det fredag och vet ej vad som händer. Ska väl mysa lite med guben...älskar att göra det,,han är mitt allt och jag Älskar honom jättemycket.
Jag har fått ett nytt schema, jättebra , på en annan avdelning men det gör inget, den är jättebra den med:) Det nya schemat passar mig utmärkt.

Tabkarna snurrar i huvudet på mig och jag vet inte ur jag ska få rätt på dem, vissa vill jag inte ha där , men dom är där ändå. Hur ska man få bort dem??
Det är riktigt jobbigt att ha dem där. Det gör att jag får svårt att andas, det trycker över bröstet och jag blir illamående:(.

Hoppas att de blir bättre med tiden och att jag får bukt på dem. Vill ej ha det såhär längre.

Kram på er alla


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0