:)

Idag satt jag på Procapita i 4 timmar:) gick bra...fick allt gjort så nu är det ordning:)
Imorgon är det möte på jobb,,,börjar 12.30-15.30...goa tider man har:)
har mailat chefen om att få bara förmiddagar och det ska lösas sa hon, hoppas det så man mår bättre. Hatar att må så dåligt och känna att man ska jobba, amn är ju inte till stor hjälp där inte då. På förmiddagarna mår jag mycket bättre, så då kan jag ju avra där.
Idag blev det soffläge efter jag kom hem,,,mådde inte bra och blev yr. När jag skulle gå upp däruppe så yrslade det till och jag trillade, slog i armen och huvudet. Känns bättre nu , men ont i armen. Poppie undrade vad jag pysslade med när jag dunsade runt i trappan.
Gubben håller nu på att såga ner vårt äppleträd och flytta rhodedendron. Så den trivs bättre.
Ska fixa mat nu.


Idag fyller Moas pappa Gubbe:) Grattis på dig.!!

Kramar på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0