Lite

Det har gått en tid sen sist..det där med att skriva var dag gick inte så bra:(...jaja skriver lite nu får vi se hur det blir framöver.

Är sjukskriven 50% för magbråck och lågt blodvärde:( har varit det sedan den 3 maj.

hemma är det sådär ,,Moa har sommarlov nu och är inte mycket hemma,,men det är ju bara kul att hon har att göra:)
Dane jobbar på Lamaro som fastighetsskötare och trivs bra.

Mår ju dåligt pga mitt "sjukfel" så humöret är inte alltid på topp. Många tankar som snurrar i huvudet på mig också, vill inte ta upp det då jag inte känner nu att jag orkar. Men vi får se vad framtiden vill med oss alla.

Har mina underbara vänner som finns där alltid för mig.

Kram på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0