Lite

Idag är en sådär dag..har ont ihuvudet och mår illa..
Kan ju ta och berätta vad det är som är galet:
Har varit såå jättetrött ett tag nu , inte orkat någonting,
blev yr och svimfärdig och illamående,,, gick nu i tisdags förra veckan till doktorn och det visar sig att jag har lågt blodvärde 84och lågt blodtryck...inte bra alls,, han ville nästan ge mig blod, men vi provar med hög dos av järn istället.
Nu i tisdags var jag där igen och då hade det höjts till 102.
Bra sa han fortsätt så,så får du energin tillbaka..
Är sjukskriven tom måndag då jag ännu en gång ska tillbaka. Ska fortsätta med järnet tills dess och det lär bli längre än så.
Hoppas jag blir piggare snabbt nu så jag kan jobba igen..saknar det och det kostar att vara hemma:(
annars kämpar vi på härhemma..Moa är förkyld och Dane hostig, men så är det ju när hösten kommer in på knutarna..

har parat Emmie med Micko,, så nu hoppa vi på att hon är med bebbar..hon är också lite tröttare än vanligt...
sover mest hela tiden.
Vi får se om ett par veckor om det visar nåt.

Sitter nu i soffan och dricker en cappuccino och kollar på gamla avsnitt av Greys,, de nya börjar ju idag:) Hurra!!!!
Få se vad som sker idag, Dane har lagt ut bubblan på blocket och där är en kille som är intresserad:) hoppas han vill köpa den...
Får Dane köpa en annan sen till våren:)

Jag tänkte lägga in bilder men de kommer i ett eget inlägg..lite olika från vår sommar:)

Nu skriver jag inte mer denna gång

Puss på er alla och om där är nån som läser kommentera gärna:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0