Nu så!!!

Nu idag så flyttar pappa till Murteglet :) hurra det var dit ahn ville.
Fått ett stort fint rum med pentry, spisplattor, kyl skåp. Stort badrum med dusch och klädkammare:)

Hoppas han kommer att trivas där:) det är ju nära stan och hans vänner...
Personalen verkar trevlig och jag hoppas dom tar bra hand om honom.. annars får de med mig att göra:) haha..kommer nog att bli en bra anhörig, inte sån som man ser ibland på jobb...

Jobbar nu 75% och det känns mycket bra, känner inte mycket mer i ryggen mot innan..

Sitter här och dricker mitt morgon te och Emmie sussar under stolen.
var upp halv 7 idag, städat Charlies bur och plockat undan här.
Ska vi 10 köra till pappa och hämta tv:n , som är kvar:) han fick ha den kvar för att kunna ha nåt att göra där, då vi tagit alla andra grejjor.)

Känns konstigt att pappa ska bo på älderhem,, märkte på de personal som var där igår när vi flyttade in hans grejjor, att dom undrarde nog först om jag var barnbarn, men när jag sa att det var min pappa, då sa dem att dem inte tänkt på att han bara är 67 år....
Det är ju inte såå vanligt...

Bara han kommer in rutiner så kommer det att bli bra:)

Idag ska jag jobab 14.30 -20.30:)
Samma imorgon:)
På onsdag ska Moa till sjukhuset på återbesök..få nya piller:)

sen är jag ledig tors och fre. jobbar lörd, sönd, mån. På lördag ska vi till Smulen:) då ska jag få träffa mitt nya kusinbarn Hampus:)hurra!!!
Han är såå söt på bilderna jag fått:)


Pussar på er alla

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Skönt att din pappa får boende nu=)

Va och vägde mig innan och har gått ner 6 kg på 10 dagar=)

Kraam

2010-03-02 @ 11:11:35
URL: http://fiiias.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0