Uppdatering

Hej!
Det var ett tags edan, men så är det när man inte känner för det...
Jag är fortfarande sjukskriven och har ont i min rygg, det kvittar om jag vilar eller håller igång, så gör det ont. Den 19 oktober har jag fått tid till röntgen i Hässleholm. Någon somkan ge vägbeskrivning från stationen till lasarettet? Min läkare skulle ringa dit och be dom prioritera mig, hoppas det går.
Har varit på möte på jobb med chefen , ´facket och personalsekreteraren. Det gick bra. Vi ska vänta på röntgensvar och sen se vad läkaren säger om omplacering. Hoppas det blir nåt av det.
Ska idag till en förtagsläkare på Feelgood som är ortoped. Se vad han säger om min rygg.
Sen ska jag och mamma gå lite istan och ta en fika. Känner att jag behöver komma ut bland folk.
Imorgon tänkte jag åka upp på jobb, men ska kola om jhanna jobbar , för jag vill ju träffa henne:)

Annars är det inget nytt på denna front. Moa går i skolan och växer snart om mig. Idag fotas dom:) , hon stod här och fixade med hårte :) haha såå go är hon.

har ni några förslag på vad jag kan söka för jobb? Måste ju finnas nåt:)
Jaja ta en dag itaget:)
Dane har fått nytt jobb, jobbar nu på VVS-montörerna:) han trivs bra där och det är i stan, så han slipper köra så långt.
Han har nu bestämt att sälja Beach Buggyn:(,vår Pärla...

En glad nyhet!!! Min kusin är Pregnant!!!! Hurra!!!!! Så glad jag är:)
Äntligen en bebbe:)
Kommer att kommer i februari månad:)
När jag inte blev gravid i maj , blev hoN:) haha.

Vi väntar på vårt andra ägg och vi hoppas det kommer snart:)





Nä nu ska jag fixa lite här och sen åka in till doktorn:)

Kramar på er

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Va kul att träffa på er här utanför i tisdas=)

De e så kul att se hur Moa växer hehe Hon va så liten när vi lärde känna varandra. hihi



Massa Kramar

2009-09-17 @ 09:12:19
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0