Jobb

Hallå...
Vet inte vad jag sk askriva... men det blir lite ändå, sitter här nu och äter macka och dricker te:) Mille får macka han med:) det gillar han....

Idag slutar Moa 12 sen ska hon iväg och rida mira...tror inte jag följer med, får såå ont i ryggen av att stå så.
Har mailat min chef ang omplacering och hon sk ata  tag i det:)
hoppas bara jag får rätt på min rygg åxå , så den blir bra.

Kanske blir bättre när man slutar lyfta tungt?

Vad ska ni göra idag???

Pussar på er alla

Och Grattis min Älskade Fia på din "Tant Dag" haha

Puss

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Tack gumman Haha=)



Hoppas du får en omplacering snart=)

Kramar

2009-09-01 @ 13:40:05
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0