Pappa

Nu har det hänt saker igen!
Min älskade pappa fick i söndags en stroke och ramlade ihop på golvet. Han låg där tills igår , då hans kompis hittade honom, helt uttorkad och blöt och kall:(

Jag , Dane och Moa åkte upp till honom och där låg han:( kunder knappt prata och kan inte svälja. Förlamad i vänster sida och ont i huvudet sen fallet:( ...
Jag och moa och mamma ska idag upp till honom, har packat ner lite kläder ocj saker till honom.
Sen efter det ska vi till Lilel Maria som också ligger på sjukhus.

Mille är här och det är såå skönt, för han är ett jättestort stöd i en liten kropp....

Kommer att skriva mer när jag är hemma sen.
Kram på er

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Usch gumman, de e så hemskt, och speciellt att han fått ligga så länge=(

Men du vet vart jag finns.

Tänker på er.

Kramar

2009-10-21 @ 23:23:02
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Connie Hansen

Tänker på er. Många kramar till er....

2009-10-24 @ 22:29:24
Postat av: Fielis

Hej!

Hur är det? Hur har det gått för din pappa?

Kram

2009-11-12 @ 16:27:21
URL: http://fielis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0