Torsdag

Var i Malmö igår påUL och det var bra:)
Sen hem igen för Dane skulle hjälpa min pappa med bilen. Han var där till ca 4 , när han kom hem så åkte jag , Dane och Moa till Väla och kollade lite, Moa fick balleina skor:)

Sen hem och mysa jag och Moa ,, vi bakade Snoddas , som vi sen åt till Grey´s anatomi...
hon klagade över illamående, så hon lade sig och somnade direkt, få se när hon vaknar idag hur hon mår.

Jag ska jobba kväll idag och Dane hjälper Moas pappa Dan...Han kommer vi 3 och hämtar henne , då hon ska rida:)

Imorgon jobbar jag morgon , sen är det helg!!!!!!!

Pratade med samordnaren igår och hon sa att de dagar vi ska till Malmö , så ska jag sjuka mig. För jag kan inte lägga in semester nu, det är för sent. Men hon vet om det:)

På måndag ska Fia3 och Oliver åka med oss till Malmö, Oliver ska opereras, Hoppas det går bra gubben:)

in telefon är trasig , så ni når mig ej på den. Simkortet lade av..:( har ringt och dom ska fixa det , men det tar ett par dagar:(
Jaja,,det går ändå:)

Nu sitter jag här och tar det lugnt, Moa sover och hon får sova tills hon vaknar;)

Ha en solig, bra dag

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

Tack snäckan..



Jaa den har jag sett :D

Okej kuligt :D:D



Massa pussar å Kramizar te dej stumpan

2009-05-21 @ 08:50:16
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: MammaFiia

Ja de kommer gå bra=)

Jag e så glad att det änligen e dax för er att börja med bebistillverkning=) såå skooj

Massa Kramar

2009-05-21 @ 10:50:57
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Anonym

aawe...kramar om hårt gumman till er alla...

Håller tummar at allt bara kommer till att gå bra för er denna gång ;)



Ge mig gärna din mail..så skickar ja dig inbjudan till min blogg med ;)



kram påer

2009-05-27 @ 21:29:45
Postat av: Anonym

Lollo va det som kommenterade ;)

2009-05-27 @ 21:30:31
Postat av: Moa

Många kramar till er i efterhand...

2009-05-28 @ 09:26:02
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Moa

Så kommenterar jag fel inlägg, för tvåårsdagen av Hugos död menade jag förstås...



Önskar er lycka till med hans lillasyskon. Det var ett tag sedan jag var inne på bloggen och måste säga att ni fått till en fin header med båda barnen!

2009-05-28 @ 09:27:41
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0