Söndag!!

Söndag idag och seg!!
Hade kalas igår och det var jättelyckat:) alla åt som attans och det blev lite mat över:)
Dane fick en spikmatta, en snyggg skjorta och presentkort:)

Erica och Dennis stannade över, dom ville inte hem när de andra åkte:) satt och drack Irish Coffee mmm vad gott,,, lade oss vid halv 2 tror jag.
Moa sov hos Magnus och ungarna och hon är på g hem nu. Ska gå upp till Ättekulla och möta henne.

Imorgon är det jobb och sen fotboll, få se om vi går dit eller kollar hemma..
Dane är i garaget och fixar röda faran, den ska vara besiktigad innan onsdag.
Sen hoppas jag vi får sålt den.

Nä nu ska jag gå och möta min Prinsessa.

Skriver mer sedan:)
Hjärtekramar

Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Va skönt att ni hade en bra helg=)

När får ni tiden till malmö?

Kramar

2009-05-04 @ 21:55:54
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0