Om

Ett tag sedan jag skrev , men det har ju hänt en del och jag har inte hunnit skriva , så jag uppdaterar nu:).

Helgen var jag ledig:) på fredagen var jag och Dane hor maria , Kim och engla:) jättetrevligt:) åt jättegod mat och drack ett glas vin...sen kollade vi på Hif-Häcken,,som tragiskt nog slutade 3-0 till Häcken:(
Hif har inte sen 1994 vunnit en match mot Häcken borta.......så varför skulle dom nu..

Lördagen var jag igång,, Väla och kolla lite,, sen skulle det fixas inför kvällen,,Johanna ,Erica och Cissi skulle komma:)
Så kul vi hade:) har aldrig skrattat så som jag gjorde den kvällen...tog massa kort..:)

Lite senare kom en kompis till Johanna som heter Lisa och Johanna..Lisa har förlorat sin lilla Sigen för 3 månader sedan...hon var fortfarande i den fasen att hon inte orkade riktigt,, men vi skrattade gott ändå....

Åkte till staden och i bilen fick jag sitta i Johannas knä.:) vi låtsades vara kära där..som jag skratta..:)
Hamnade på Harrys och dansade och drack hela natten.. tjejjer det gör vi snart om....

På söndagen mådde jag och Erica inte sååå bra ..låg i soffan hela dage, käkade pizza mums,, drack nog 4 lite läsk hon och jag:) haha..

På måndage skulle jag och Dane ner i Malmö och lämna prov...gick bra..:)
Prinsens Dag:(

På kvällen var et Hif och denna gån vann de med 3-1:) Hurra....fick träffa Min maria:)puss på dig

tisdage ringde jag till Malmö och fick en datum för insättning,,ons den 27/5:)
Sen jobbade jag kvällen.....

På onsdagen så åkte jag och Dane ner till malmö så vi var där halv 11 ,, fick komma in... läkaren var jättetrevlig och pratade med oss hela tiden,, det hela tog en kvart... fick se ägget på skärmen , det såg overkligt ut att det ska bli en bebis...
Läkaren sa att det var av högsta kvalitet:) ,, sen satte hon in det....)
Efter detta så gick vi upp till Fia3 och Oliver som ju låg på Barnavdelningen,,,Oliver låg där i sängen och jag fick en liten Flashback av när moa och Hugo låg så...så hjälplösa och ledsna.....Oliver och Dane spelade Playstation . sen åy vi:)

Var där i 2 timmar ..jättekul att träffa er....

När vi kom hem sov jag i 2 timmar var helt slut....

Sen var det dags att åka och kolla på när Dane och  Moas pappa Dan och Matte speldae boll:)

Sen åt vi när vi kom hem och kollade på Barcelona-Mancester United
Moa ringde mig då , hon var hos pappa, och sa att hon älskar Messi:) härliga unge,,,ok hon får väl gifta sig med honom ,,han har ju massa pengar och är snygg:) det är ju bara 7 år mellan dem:) haha.

Idag äjag ledig och ska snart åka med gumman till ridhuset och kolal när hon rider:).......Ska hämta hennes nya ridstövlar idag:) såå glad hon blir:)

Nu sk ajag hänga tvätten och dammsuga:)

Puss på er alla därute


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Tack för ert besök gumman=) Nu ska vi bara hålla våra tummar så mycke vi orkar=)

Ja vi får komma när Oliver e helt läkt, om ca en månad.

Lots of love

2009-05-30 @ 13:30:06
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0