Mors Dag!!!

Idag är det Mors Dag och jag ska jobba mellan 13-21:(
Hade helst viljat vara hemma med mamma och Moa..men men så är det ibland. Jag är ledig midsommar och mammas 65 års dga så det är bra!!!

Igår var Dane och hjälpte en kompis hela dagen:(,,sen när han kom hem så åkte vi och handlade lite av det som behövs:)
Sen åkte vi till Marias stall där Moa , Maria och Alice hade ridit på stranden:) Moa hade varit jätteduktig sa Maria. Moa hade åxå ridit på Mira och Galopperat:):) jättebra var hon:) min tös....

Efter de hade gjort klart i stallet så åkte vi och åt pizza på Mona Lisa,,supergoda är dem. jag och Moa tog kyckling kebab...mums.

Sen hem och tittade på tv innan man lade sig.

Idag har jag bjudit mamma till mitt jobb på kaffe, hon sitter alldeles själv annars...så hon sk akomma och få sin Mors Dag present.

Har lite molande värk i nedre delen av magen....hoppas hoppas:)

Ha en underbar dag idag så ses vi

Hjärtepussar på alla mammor


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0