Ledsen, sorg och saknad

Saknar min lille pRins så mycket....Denna smärta gör såå ont.
Kommer det någonsin bli bättre?
Alla barn jag ser påminner mig om honom...hur hade han sett ut? Hade han pratat?
Varför??

Jag mår illa av detta.. att inte mer kunna få ta på honom, pussa hans lena mun, se in i hans underbara blå..
Den 25 är det 2 år sedan han somnade in.... helt otroligt....ska jag klara den dagen??? Nej!! Vill inte!

Vill bara ha dig här Hugo!!!
Kom tillbaka till Mamma!!!


Alla säger tillmig att det kommer att bli bra.. men vad blir bra??? Att jag inte kommer att ha min Prins hos mig?
Att jag kan gå vidare utan honom....även om jag nu kanske gör det så finns han här....Alltid.


Detta kort är bara några dagar innan han somnade in.


Detta är vårt sista kort på Hugo....samma dag som han somnade in:(


Ta hand om varandra!!!! Alltid!!!

Kommentarer
Postat av: Mia

Förstår hur du känner dig !!!!

Dagen kommer bli tung men du klarar det, du har ju en

underbar liten familj som stöttar dig.

Finns här om du behöver det!!!!!!!



Stor kram till dig

2009-05-12 @ 18:27:39
Postat av: Isabel

Jag försår dig!

Men du kommer klara den dagen men den blir tung.

Jag saknar honom också jättemkt..

Men vi har varandra så vi kommer att klara det.-

Men han finns alltid i våran hjärta.

Vår lilla kämpe prins :)

Finns här för diig !!

MÅNGA pussar & kramar Isabel <3 :D

2009-05-12 @ 18:45:24
Postat av: Gunsan

Verkligen en riktig prins.. Så vackra himmelsblåa ögon.. Ingen förälder borde behöva förlora sitt barn så grymt orättvist. Kramar om.

2009-05-15 @ 07:38:48
URL: http://www.metrobloggen.se/kardiomyopati

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0