Utkast: Jobb igen ...

Jobb igen :)
Känns som om dagarna man är ledig bara springer iväg...
jag jobbar 13-21 idag.
har varit i trädgården och planterat anemoner i krukor:) hoppas det blir nåt...
Vädrar även den stora svarta rya mattan...behövs..
Solen skiner och jag har tannavärk....:( jaja får väl proppa mig full med alvedon:)

Funderar på att dra ut den tanden..den kostar nog mer att laga än dra ut så,, och den syns ju inte...få se.
har lagt in om 2 dagar semester på påsklovet..tänkte umgås lite med Moa... hon sk atävla den 9/4 i hoppning. ska skramla ihop en liten hejjjarklack!!!!

Säg till om ni vill med!! :)

10 veckor kvar:)


Kommentarer
Postat av: Isabel

Jag kan se om jag kan hänga med :) <3 Kramisar isabel

2009-03-17 @ 21:18:08
Postat av: Isabel

Jag kan se om jag kan hänga med :) <3 Kramisar isabel

2009-03-17 @ 21:18:36
Postat av: Anonym

Jag kan se om jag kan hänga med :) <3 Kramisar isabel

2009-03-17 @ 21:19:52
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Gumman du har en award att hämta i min blogg=)

Kram

2009-03-19 @ 08:42:47
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0