Söndag!

Redan söndag ,,jisses var bli tiden av???

Helgen har varit bra:)
I fredags var jag hemma , för jag hade jättont i halsen:(, febrig och dassig:(
På kvällen så kollade jag lite på Lets Dance sen somnade jag 9...

Lördagen var vi och hämtade min mosters nya bil...jättefin:)

Sen var vi hemma lite och tog det lugnt...
Skulle till Danes systerdotter på kalas hon fyller 20 år:)

Där åt vi tacos och gott var det , men efter en halv timme blev jag jätte illamående,,,satte mig i deras tv rum och vilade men det blev inte bättre..
Vid 20 åkte vi hem och jag kräktes som en tok,, fy vad det kom:(
Sen somnade jag 21
Vaknade 23.45 av att jag hade magkatarr:( gud vad det gör ont:(
tog en losec mups och somnade igen
Det var borta när jag vakande ,,skönt

Idag ska vi hämta odjuren sen kolla på Maria när hon tävlar:) hoppas hon kommer på bra plats:)

Ska sen ta ett samtal med Moa,,, ang skola och hennes humör mm

Ses senare:)
Hjärtekramar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0