Glädjande nyheter

Jag är sååååå glad.
Det blrjade med att min mamma kom igår och vi hade en jättemysig dag tillsammans, satt och pratade, åt, fikade , gick en promenad:)

Helt plötsligt ringde min mobil, men jag hann inte svara:)
Lyssnade på svararen och det var Katarina från Malmö....
Hon sade att jag ska ringa henne som idag på morgonen:)
Imorse så ringde jag henne och det blev mycket prat angående piller och vitaminer mm , när jag ska ta dem osv...

Sen sade hon att vi kommer att få detta försök betalt av landstinget:) hon vet inte om det gäller alla 3 försöken , men det är detta nu i allafall:)
jag blev jätteglad:))
Bara hoppade rundor och tjoade...ringde Dane och han blev också glad:)
Sen ringde Johanna på jobb och vi pratade ett tag...:)
Var tvungen att ringa svärmor och hon blev jätteglad:)

Kan inte fatta det:)
Nu ska jag klä på mig för jag ska hämta hundarna hos Maria:)
Dom ska vara här idag...

pussar på er allla

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅ vad roligt gumman ... Förstår verkligen att ni är glada ..



Många många kramar

2009-03-11 @ 10:27:48
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ M@rie ♥ ☆ ☆ ☆

De e jag som kommenterat gumman



Många Många kramar

2009-03-11 @ 10:28:24
URL: http://lillebuu.webblogg.se/
Postat av: Fia ensamstående mamma till två fiina trollisar

Jag e såå glad för e gumman=)

Kramar

2009-03-11 @ 10:34:21
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0