Fredag

Sitter här i vår datastol och smörjer in mig med Dolce&Gabbana body gel:) yummy,,,,,min favorit:)
Funderar på vad jag ska skriva ,, just nu virrar det runt i hjärnan på mig,, massa glada tankar och några ledsna tankar....

Känner mig stark nu , nu ska vi få vårt barn jag Dane och Moa.. vår bebis,,,Hugo kommer alltid att finnas där,, men vi behöver en bebis här åxå...och jag tror att Hugo kommer igen i den bebisen....

Kommer att bli jättbra allt,,,,,

Jag saknar min Moa , som är hos sin pappa , hon var bara hemma en stund häromdagen,, men det ska bli ändring på det snart...vill att hon är hemma mer.....hos oss...mysa:)

Ikväll sk ajag o Dane mysa och bara vara...behöver vi...boosta lite...nån som har bra tips på det????


Imorgon är det Schlagerfest hos Bonnen:) kul ska det bli,, och Henke sk amed åxå häftigt:)

får väl ta och ladda ner lite schlager musik att värma upp till:)


Nä nu ska jag fixa här lite innan Dane kommer hem..

Hjärtekramar och Hjärtepussar på er alla :)




Mina Underbara Barn......Älskar Er FörAlltid......



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0