Fredag och Helg

Ledig idag.. var hemm aigår med Moa , för hon mådde inte alls bra.
Hon låg i soffan hela dagen och vilade sig. Vi tittade på film mm.

har nu sett Underbar och Älskad av alla , The Queen och Guldkompassen:)
Bra filmer:)
Idag tvättar jag och snart kommer min man hem och då ska vi åka och handla....

Han fick veta idag att han blir varslad om ca 2 månader...:( trist , han trivs ju såå bra där.
han kommer att få ett nytt jobb , för han är jätteduktig och har många licenser:)

jag jobbar morgnar nu 4 dagar på rad , så det blir upp tidigt.. men det är bättre att jobba tdigt , så har man eftermiddagen på sig:)
Solen skiner och man får vårkänslor....

Ska betala lite saker jag köpt på Tradera.. ett par rutiga helskodda ridbyxor till Moa och ett trådlöst nätverkskort:)


Ha en underbar dag:)

Kommentarer
Postat av: Anonym

men va trist, de e så förjävligt att dom varslar överallt nu=/

Ses nästa vecka?

Massa kramar till er

2009-03-21 @ 10:34:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0