Uppdatering

Nya tag och nya värderingar......
Nu så går vi vidare och kämpar på...får inte ge upp nu, det blir vår tur snart:)

jobbar som en gris nu och det är kämpigt på jobb.. men det går och vi har kul ändå...
Sitter och kollar på blocket på vovve,, vill ha en lite en:)
Jaja vi får se:)
ska se om jag kan komma iväg och fixa glasögon åt Moa:), har fått remiss.. få ta det på onsdag , när jag är ledig.
Moa har avslutning imorgon sen har hon sommarlov till augusti:)

Hoppas bara vädret blir bra , så hon kan rida och bada:)
Ska med henne imorgon, tycker det är så mysigt med avslutning. helst nu när det är fint väder:)
Annars händer det inte så mycket här...var på 25-års fest i lördags och det var jättekul:) var på utposten sen och där var åxå kul:)
Tog massa foton, visas nedan:)
Jobbat i helgen  har jag åxå gjort:) , snart går första gänget på semster.. då kommer vikarier, så man får slite mer då:) haha nää dom är jätteduktiga alla... jag jobbar med jojo mycket åxå så det blir bra:)

Vädret är ju bra , det regnar ju inte i allafall....snart midsommar, hoppas det håller sig tills dess..ska kanske gå och se fotboll på olympia, Sverige - Italien:)
Dane ska jobba imorgon..kul, så han inte blir för försoffad härhemma.. idag hade han dammsugat mm,, jätteduktig är han när han vill:)  puss på dig :)












Kommentarer
Postat av: Karro

Hej!

SKickar en stor kram o ett ord- FAN

Jävla skit att det inte vill ta sig!

Jag tänker o hoppas med er!

Fika nån dag?

Kram

2009-06-15 @ 18:45:30
URL: http://tidigmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0