Bröllopsdag!!!!

Idag har vi 7 årig Bröllops Dga jag och dane....tänk 7 år sedan vi stod i Mariakyrkan och sade ja:)

Kommer ihåg det som det var igår..Dane var såå nervös att han neg hela tiden och nickade med huvudet. Han höll mig i handen och tryckte såå hårt att blodet nog försvann....

han fick igen när HUgo föddes, då var det min tur att trycka.


Har en fundering i mitt liv nu....Jag och dane pratar mycket om det med barn nu....ska vi våga chansa själva????
Det finns ju 3D/4D Ul nu förtiden där dom redan i v 12 kan se om det är sjukt.....

Vill ju såå gärna ha ett barn till och jag känner att äldern jagar mig litegrann...ok många är i min ålder när de får barn men ändå....

Ska vi chansa eller vänta till våren 2010??? Vi pratade om att om vi chansar och det sen är sjukt det med och vi väljer att ta bort det, så har vi ju äggdonation till våren kvar.....

Hjälp mig !!!! Jag blir tokig av detta......

Nä nu ska jag tvätta lite och städa undan:)

Kramisar på er




Isabel och Moa:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0