Lite

Sitter här vid datorn och fundera på vad jag ska skriva. Har såå mycket tankar som snurrar runt i huvudet.
Vet inte var jag ska börja.

Söndag idag och jag mår lite bättre, men feber är kvar på natten och min hemska hosta...:(
Jaja får väl stå ut tills det är över. Ska se om jag kan jobba på onsdag. Hoppas det. Behöver komma ut igen. Blir knäpp härhemma. Bara går runt o gör ingenting och tankar snurrar.

I fredags var det 2 år sedan Moas älskade farmor lämna detta liv. Så fruktansvärt orättvist , men vad kan man göra.??? Kan ju inte bstämma över detta ,, bara hur man vill ha sitt liv... Jag är så nöjd över att jag slutat röka, känner att jag bidrar lite till mitt liv , när jag inte röker.

Men kan bli sjuk ändå. Av allt nu för tiden.

Mår psykiskt inte så bra, känner mig svag, många stunder då jag bara dimper ner och gråter. Det är bra jag vet , men det är så jobbigt när det dras upp hela tiden. Kan jag inte få lägga det i ett litet fack så länge.

Något fattas mig, jag vet vad det är , men det kommer jag aldrig att få igen.
Jag kan bara önska att jag får en ny chans. kan vi någonsin få det igen?

Dane han är i garaget , det är han alltid, han tycker nog det är jobbigt och tråkigt att vara hemma....han åker ut där så fort han kan och stannar jättelänge. Det är jobbigt att vara hemma själv så ofta men det får ju gå. Vill inte hänga upp mig på honom, för då kanske han drar sig undan mer än han gör. Kommer det bli bra där igen?  Kan ett nytt liv liv  hjälpa oss att lösa detta???  Jag tor det , men jag vet inte. Kanske kanske inte. Men jag vill det.

Imorgon är det måndag och jag hoppas jag får ett samtal i denna vecka som kommer. Vill det.

Ska försöka rensa ut tankarna. Så jag kan må bra igen.

Härhemma händer det inte så mycket, jag plockar lite då och då vad jag orkar. Blir så trött när jag gjort nåt.

har ont i nedre delen av magen, spänd där och kramp. :(

Moa har inte ont i nacken länger:) det är så skönt. Hon har ridit igen och är inte rädd alls, hon längtar till nästa tävling.....jag köpte strsspärlor till henne som vi satte på baksidan av hennes hjälm som en rosett. Och på sidan av henns chaps:)

Nä nu ska jag vila lite:)

hjärtekramar på er



Moa och Mira


Mille mus och hans lillsyrra Aimee:)

Kommentarer
Postat av: Mia

har addat dig på msn... e du inne?

2009-01-11 @ 14:09:20
URL: http://miasradqvist.blogg.se/
Postat av: Moa

Nej:O det gör jag inte hahahahahha kramisar Moa

2009-01-11 @ 14:53:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0