Söndag:)

Hej på er!!
Söndag idag och helgen är förbi.....ska berätta lite om den:

Fredagen åkte jag till Maria , hon och Ditte kom och hämtade mig:) därhemma väntade Cajsa och god kaffedrink:) , drack en sådan och 2 öl:) Yasmine kom åxå , hon slulle med ut:)
Hade jättekul där:)
Sen var det dags för avfärd in till stan....vi hamnade på Utposten , där vi drack öl och Tequila Rose:) mumma..hade jättekul där åxå....massa dansade och fottande:)

Sen till Bakom, där var det typ bara 18 åringar men det gick ändå, Adisa jobbade i Black Jacken så vi tramsade med henne och kameran:) jättekul:)
När kl var halv 3 så var vi färdiga som trasdockor:) , då ringde jag Dane så han kom och hämtade oss:) tack för det Älsklingen:)
Kom hem och slocknade direkt.
Lördagen sov vi mest, låg och mös på soffan och åt mat:) åt tacos mmmm var såå slö.
Maria frågade om jag ville med ut då åxå , men jag bara nätack det pallar jag ej.

Idag har vi staädat hela huset, jag har rensat ut Moas garderob. Hon växer så det knakar nu:)
Får ta och köpa nya kläder till henne igen!!!!  Mne det är såå kul att göra det:)

Vi var hos min mormor idag åxå och pratade...hon mådde dåligt idag, hade problem med andningen igen:( hoppas det blir bättre mormor ,,älskar dig...

Nu sitter jag här och Dane och Henke kollar på handboll, har nu ätit Danes köttfärssås och spaghetti,, min favorit,, såå god.
Så nu är man mätt och belåten:) men ändån sugen på lite chips hmmm,, nä Anna det ska du inte äta....
Imorgon är jag ledig åxå sen börjar jag jobba på tisdag kl 13. Känns sådär , har ju varit borta 2 veckor, så man har liksom kommit av sig lite. Hoppas det har gått bra där ändå:)

Jag visar här lite bilder på min helg:)
Hjärtekramar


Granny Maria och Yasmine:)


De tre Musketörena på Utposten



Adhd barnen på Bakom:)

               
                                                                Min mans goda mat:)
Min älskade Mormor 97 år:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0