Jag är ledsen och besviken:(

Jag är ledsen, jag har sorg i mitt hjärta,, allt detta nu med mormor drar upp mycket om Hugo,,,,,

Jag vill inte tjata om detta ,, men den som borde förstå mig är min man....men vad händer???
Jo när vi kom hem igår efter att sagt farväl till min mormor , och med ett brustet hjärta,, så frågar jag om han kan stanna hemma hos mig...ok säger han lite motvilligt..men vad gör han ,, jo han lägger sig och sover,, hela kvällen...:( jag behövde honom så , att krama mig och trösta mig när jag grät..jag satt i soffan i min ensamhet och bara grät..
jo jag kunde väckt honom,, men vad hade det hjälpt , jo han hade bara jaja och bara suttit där,,han är ingen människa som kan ta gete initiativ att kunna tänka att jag behöver kramar o så.

Detta är bara inte igår, utan har varit många gånger när jag varit ledsen, som han bara sagt nu sticker jag o hejdå:(..

jag älskar honom jättemycket och vill att han sk aha sin hobby,, men just nu vill jag ha hans närhet. och att han menar det och inte bara för att det ska vara så....

Kände att jag behövde kräka av mig lite här....

Dagen har varit jobbig,, efter en vaken natt med mycket gråt och tankar och känslor , så fortsatte det hela dagen.
Var med Moa på ridningen och min mamma och moster var åxå med och moas pappa och Dane kom åxå för han hämtar oss. Men när vi kom hem så körde han igen:(

Jaja sk ainte tjata på honom..för det tycker han är jobbigt.....

Tack för detta inlägg..

Hjärtekramar Anna

P.s älskar er alla

Kommentarer
Postat av: Mia

Hej Anna!

Tycker inte du ska vara besviken på din man.

Dane tycker nog det är jobbigt och se dig ledsen, det drar kanske upp de gamla såren.



Vi sörjer alla på olika sätt, och hans sätt är väl att åka iväg och sysselsätta sig, för att slippa tänka på allt som är tungt och jobbigt.



Det är så här jag har gjort sedan mamma dog, för att jag inte vill känna efter "Hur fruktansvärt ont det gör att aldrig få träffa sin mamma igen".



Be om en kram om du behöver det , killar är inte som vi .......



En stor Kram till dig!!!!!!!!



2009-01-23 @ 09:11:18
Postat av: Moa

Hej

jag förstår att du är besviken, men tror nog som ovanstående person att det handlar lite om människors olika sätt att tackla sorg. det är svårt, det där :(

2009-01-23 @ 18:07:45
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0