Jaa

Nu fick vi rätt på färgen..Tack till den som hjälpte mig:)

Nu ska jag bara ha in bilderna i headern igen:) Vill ju ha mina älsklingar där:)

Idag tvättar jag, kollar på tv o ska dammsuga. Sen kommer Moa hem med Lille fia idag o de ska leka ett par timmar, tills det är dags att åka till skolan igen för öppet hus:)
Moas klass spelar skol os idag ( handboll). Hoppas det går bra för dem.
Jag mår lite bättre nu men det känns ändå tungt. Vill ju ha en neis i magen snart....hoppas hoppas...

Funderar på att köpa sån utrensning för kroppen.. Har ju plåste man har under fötterna och ni kan tro de är svarta på morgonen:) men jag vill rensa ut inne i kroppen åxå,, det är kanske därför jag har "gravid mage" för jag har massa skit där:)
Nån som gjort sån utrensning?????

Sen när jag börjat jobba igen , så ska jag börja träna åxå..måste få igång energin:),,,och kroppen...
Har ju kort på Nautilus, så det är bara att köra igång. maria har ju åxå kort där så vi kan gå ihopa:)..ska bara komma igång:)

Har lite hemlisar på g men säger inget , då en viss liten person kan läsa här:)

Nä nu ska jag ta tvätten:::::)

Hjärtekramar på er

Kommentarer
Postat av: Erica

Saknar dej med hjärtat <3 Bamsekram

2009-01-14 @ 11:37:37
URL: http://thelovers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0