Fredag

Fredag idag o jag jobbar lör , sön morgon. Idag så kom Mille , han ska vara hos oss i helgen. Han behöver semster från lillasyster:)
Kul att han är här.

Imorse när jag och Moa öppnade dörren fick vi en smärre chock. Det var alldeles vitt ute och snöade:) jaa vad kul.
Sk aut i snön och leka med Mille sen:)
Idag när Moa kommer hem ska vi till stan med min mamma. Moa ska klippa sig och jag ska handla lite:)

Imorgon är det jobb till 2 sen ska jag Dane och Moa gå på bio och se Lasse Majas Detektivbyrå:) kl 4.
Den verkar bra:)
Sen är det mys och mat och mys...Får väl hoppas inte Dane ska iväg.....

På söndag är det jobb igen och sen får vi ta det som det blir:)

kram på er



Challe och "hans" sko


Mille och flodis:)

Kommentarer
Postat av: Moa

hoppas ni blev nöjda med filmen, jag såg den på premiären och tyckte om den :) det var snö här också! man blev ju lite chockad. det knäppa var att det var mycket mer snö här hemma (bor på ett berg) än vad det var när jag åkte med bussen nedför berget och in mot stan och så :p

brukar visserligen vara så ibland, t.ex. så vet jag att landvetter kan ha grymt mycket mer snö än göteborg, men berget som jag bor på är inte jättestort direkt :p



kram

2009-01-23 @ 18:05:41
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: ☆ ☆ ☆ ♥ Emma ♥ ☆ ☆ ☆

hej hoppas allt e bra

2009-01-24 @ 16:17:54
URL: http://mammanemma.blogg.se/
Postat av: Leia

Söta djur =)

2009-01-25 @ 20:08:45
URL: http://onlyforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0