Farväl Älskade Mormor:(

Min älskade mormor somnade in idag kl 10.45. snyft!!!

Du kommer alltid att finnas i mitt hjärta !!!

Var uppe hos henne i 5 timmar och pussade på henne o kramade henne,, så rofyld hon är..så leden jag är...

Vi ringde begravningsbyrå och det var samma kille som hade hand om Hugo som kom,, och jag bröt ihop helt. Kunde inte andas:(  min kusin och jag bara stod och höll om varandra och grät....


Min mormor som var allt för mig,,fanns där varje dag. När jag var ledsen tröstade hon mig, när jag var glad skrattade hon med mig. När Hugo gick bort fanns hon där.....

Åhh jag bara gråter o gråter..
Min kusin Har en låt som hennes man ska sjunga för mormor på begravningen har vi bestämt




Älskar dig för alltid.....









Nu är ni två tillsammans i himlen..mina älskade Änglar...

Kommentarer
Postat av: connie

Jag beklagar sorgen efter din älskade mormor. Många kramar.

2009-01-22 @ 19:31:00
Postat av: Sofie

ja beklagar sorgen efter din mormor, vet hur mycke hon betydde för dej. tänker på dig massa gumman

miljoner kramar

2009-01-23 @ 20:40:28
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0