2009

2 januari 2009.

Nytt är och nya tag och jag börjar det nya året med att bli jättesjuk:(
Hög feber, snuva, hemsk hosta, svettningar och frossa.....

Nyårsafton spenderade vi hos svärmor, då hon fyller 65 den dagen. god mat och så.. men det var lite jobbigt då tiden gick såå sakta. Jag somnade en stund på hennes soffa , då jag inte alls mådde bra.

kl 24.00 smällde vi raketer och killarna och Erica rökte cigarrr:)

Sen åkte vi hem för jag var såå trött.
Somnade som en stock och vaknade 1 dagen efter.
Låg i soffan hela torsdagen med min frossa och svettningar.

Inatt har jag sovit sådär, vaknat hela tiden.

Är nu ledig till tisdag , då jag jobbar morgon:), Hoppas jag är frisk tills dess. Ska köpa honung och göra varm mjölk och honung.
Idag kommer nog Moa hem från pappa , hon har varit där i över 1 vecka.

Sitter här nu med en stor kopp te..nån som har nåt bra tips mot förkylning???
Idag vet jag inte vad som händer annars,, kanske städa undan lite o tvätta o så... få se vad man orkar:)

Hjärtekramar så länge..

Älskar dig lilleman för alltid

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0