Alla Hjärtans Dag!!

Alla hjärtans Dag är ju Kärlek och det är vad vi känner för mormor , så igår var det begravning för henne i Sancta Maria Kyrka:(

Den är såå fin den kyrkan , där gifte jag O Dane oss. Så sist vi var där var på vårt bröllop 27 juli 2002.

När vi kom in så såg man kistan stå där:(  så fin med så fina blommor. Vi satte oss ner och jag bara grät. När vi sjöng Härlig är Jorden så började min mamma också att gråta och det var såå skönt att se , då hon har väldigt svårt för det.

Vi gick fram och skulle säga farväl. Jag gick fram och lade min ros och gjorde en slängpuss på kistan . Moa gjorde likadant och hon var så ledsen.:(

Efteråt hade vi minnesstund på Maria Församlingshus, med smörgås tårta och kaffe. Det var jättegott.

På kvällen var vi hos Maria och hade jättekul..:) Tack för det gumman..Du vet vad som gäller!!!

Vaknade imorse och bara kräkte o kräkte inte av drickan utan vet inte vad men kan vara oron som är över nu.

Idag blir det att ta det lugnt , för att se om det blir bättre.

Hjärtekramar på er alla





Blommorna från oss..

Kommentarer
Postat av: Madde

Beklagar sorgen, KRAMAR OM!!

2009-02-15 @ 15:42:33
URL: http://mommy.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0