Slut

Hej!

Nu är semestern slut , men jag fortsätter vara hemma, då ryggen krånglar:( har såå ont och vill inte riskera nåt innan läkaren vet vad det är.

var på röntgen igår och det gick bra, var jobbigt att ligga på britsen, men det tog 5 min så det var ändå ok.
Testade med stickor i helgen och det visade utslag, så nu vet jag att jag har ÄL :)
Ska kolla med UL enheten nu och höra vad dom säger om hur tidigt man kan se hjärtat. Så får vi ta det som det kommer sen....
Känner att bebis ska vi ha, hur det nu än blir.

Annars går det som vanligt här...har skrivit ett CV som ska lämnas in:)  få vi se vad som händer...

Ska hämta mille idag, så man får lite glädje här,,,Moa är hos mormor och Dane jobbar:)

På återseende:)
Kramar

Kommentarer
Postat av: mammafiia

Heej gumman=)

Ja håller tummarna för dig/er=)

Jag fick ändra tiden till M till nästa vecka. men hör av mig till dej när ja vatt där hehe=)

Kraaaamar

2009-08-17 @ 23:28:50
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: { M A M A L I C I O U S . O R G }

Det var så fruktansvärt längesedan jag var här senast! Jag önskar er all lycka & hoppas innerligt det är er tur snart! Moa & Hugo vill ha ett syskon! Kram från oss

2009-11-02 @ 21:21:00
URL: http://mamalicious.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0