Valborg

Ingen som kommenterar...kanske inte mycket att kommentera:)

Idag ska vi till RMC i Malmö och prata och göra UL:)


Min man fyller 36 år idag!!!!!! Grattis Älskling....just nu ligger han och sover, vill inte vakna, man kan väcka honom hur länge som helst , han bara somnar om igen:)
Sömntuta......
En annan vaknar av minsta lilla ljud,,,inatt sov jag med öronproppar , för att få sova lugnt , och det gjorde jag, men då drömde jag värsta mardrömmen.....om djur som skulle äta upp oss alla...

Igår var vi och handlade överallt ,, penseér till trädgården, present till Dane, och mat till lördag:)
Ska ju grilla:) gott!!!

Ska baka kladdkaka idag, fryser in den, så tar vi fram den på lördag...så slipper jag stresse med det på lördag.. har tillräckligt ändå.

Nä nu får jag ta och väcka gubben:)
Kram på er alla

Kommentarer
Postat av: isabel

Hejsvejs.. hoppas det gick bra i Malmö.

Vi får ses ngn dag. saknar diig :) puss o kram

2009-04-30 @ 19:04:43
Postat av: MammaFiia

Grattis till gamle gubben=)

Hur gick de i malmö?

Oliver ska opas den 26 maj i malmö, så vi åker tdit den 25 och får stanna i ungefär en vecka.Ja kommer gärna snart och hälsar på er trädgård och deeej gumman=)

Kramar

2009-04-30 @ 23:46:54
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0