Utkast: Jag har ...

Jag har blivit utmanad av Mammafiia

Fyra Tv-program jag brukar se.

*Csi
*Lyxfällan
*Greys Anatomy
*Cold Case

Fyra saker jag gjorde igår.

 *Var i stan med mamma
 *Låg på soffan
 *Låg i sängen
 * Lagade mat

Fyra grejer som står på min önskelista.

*Bli gravid
*Få en massa pengar
* Var lycklig
* Lyckligt äktenskap

Fyra saker jag avskyr.

*Djurplågeri
*Pedofili
*All sorts misshandel/våldtäkt
*Falskhet/oärlighet/otrohet   
(vet att de va fler än ett på den sista, men kunde inte utesluta nån av dom hehe)

Fyra saker jag tycker om att göra.

*Mysa och umgås med min familj
*Läsa
*Träffa vänner/familj
* Baka
Fyra saker jag åt igår.

*
Rostad macka med salami
*Torskfile med senapssås och potatis
* Havrekaka
*Glass
Fyra namn jag skulle kunna döpa mitt barn till (förutom de/dem ja redan har)

* Elin
*Sixten
* Aina
*Signe

Fyra jobb jag skulle vilja ha.

* Personlig asisstent
*Polis
*Chef
* Kock
Fyra snabbmats ställen jag gillar.

*Pizzeria Milano
*Burger King
*Kebab house
*Max

Fyra personer jag ringer eller sms:ar nästan varje dag.

* Dane
* Maria
* Johanna
* Moas Pappa

Fyra bloggar jag utmanar.

Erica
Emma
Ups
Marie


Kommentarer
Postat av: MammaFiia

Hoppas ni får en Sixten eller en Elin hehe Med Signe tänker ja på vissa tanter man haft inom vården hehe

Så trist att vi inte kunde komma idag=( Vi vill gärna se Moa tävla en annan gång.

Men vi ses ju imorrn=)

Kramar

2009-04-09 @ 12:03:53
URL: http://mammafiia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0