Lite

Torsdag idag och jag är ledig. Mamma kommer snart , jag ska hjälpa henne skriva en uppsägningsblankett för hon sk agå i pension:)

Sen är det ridskolan som gäller:),, Sista gången innan tävling:)
Ska försöka få Dane att ta Charlie och klippa hans tänder, det gör vi på Djurriket, dom är jätteduktiga och snälla där,, dom kallar Charlie Goding:)


Imorgon är det jobb, 3 morgnar sen har jag ledigt med Moa,, mys...ska sova länge och bara slappa:)
Hoppas det blir fint väder så vi kan vara ute...nästa onsdag ska vi passa odjuren:)

klippte mig igår,, hos Amal på Saxin...hon klippte lugg på mig, blev riktigt nöjd:)

igår var vi åxå och hämtade vår nya bil:) hurra så fin den är:)
Dane var jätteglad när vi körde hem:)

Nä nu sk ajag öppna här och vädra lite , få in lite vår:)

Hjärtekramar på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0