Torsdag...

Ja idag är det 1 vecka sedan Lina somnade in:(
känns fortfarnade overkligt..hon var min bästa vän...
Saknar dig såå gumman..

Veckan har flutit på .. dagarna går framåt... det börjar närma sig den 25..hur  ska man vara då???
om ni undrar vad det är med den 25 så är det 1 år sedan Hugo slöt sina underbara blå....:(

Samma dag som MorsDag....hur ska det gå???

Solen skiner,, men vi sa det ,,det är Hugo som är glad där uppe ,,för han var vår sol.

Vet inte riktigt om jag vill ha nån ny bebis,,,känns som det inte kommer att bli vår bebis,,, men det är nog bara känslor jag har nu,,,jag vill ha en bebis,,, men inte just NU...kanske om några månader - 1år....vi får se.

Hoppas nu jag kommer igång med att jobba...snart så man inte blir förslöad igen ,,vilket är lätt hänt..

Nu när solen skiner är jag hos Hugo oftare och pratar med honom...känns skönt...

Charle skuttar o har sig härhemma..börjat få vara ute i andra delen av lägenehten och han sniffar och håller på...:)

 Charlie 8 månader

Over and out for now

Kommentarer
Postat av: Anonym

beklagar Hugo

2008-05-09 @ 18:26:22
URL: http://SEZZAN.WEBBLOGG.SE
Postat av: Kajsa

Förstår att du har det jobbigt nu!/Stor kram

2008-05-10 @ 10:37:51
URL: http://www.metrobloggen.se/kajsarina

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0