Tillbaka!!

Nu är jag hemma igen!!
Det gick bra hos psykologen,,pratade mkt om min ängest om jobb o så..får ju ångest nu igen pga att jag inte vet vad som ska hända mig.

men som min psykolog sa det värsta som kan hända är att du blir uppsagd och det ärinte så hemskt , för du har ju uppsägningstid och sen finns det ju akassa...


har nu skrivit ansökan till tandsköterske utbildningen,, väntar bara på mina betyg,,hittar dem inte:(

Hoppas jag kommer in på den.:)

Nu sk aMoa snart komma sen ska vi packa hennes grejjer, för dom ska ha sovis på fritids inatt:)

Imorgon sk ahon till pappa:)

Kramar på er så länge

Kommentarer
Postat av: Fielis

Skönt att det gick bra hos psykologen!
Och dina betyg, dom kan du få tag i om du bara ringer skolan du gick på, dom finns kvar i arkiven hur länge som helst =).
Kram

2008-05-22 @ 20:17:15
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Kajsa

Men så jättefint du har det på din blogg!

2008-05-23 @ 08:27:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0