Sluta blogga????

Funderar på att sluta skriva här  eller låsa bloggen???

Får kommentaror om att jag tycker synd om mig själv ocjh är fruktansvärt ego och inte tänker på min familj.....hur faaaan vet folk vad jag gör?????

Blir sååå arg....hoppas det inte är nån av mina vänner för då är dom inte det längre...jag har en blogg för att skriva om mina känslor och tankar,,,här skriver jag allt jag känner men nääänu får man inte det heller....vad ska jag då göra av det????

Dom som kommenterat ,,hoppas dom inte gått igenom det jag/vi gjort.....

jag skriver inte alltid om min familj här näää men det är min blogg...jag behöver väl inte basunera ut till hela världen hur Moa känner o tänker...det är bara vår familj som behöver veta det......
Dane sa det igår åxå att han vill ju inte att alla ska veta vad han känner...vill han prata om det så gör han det.....

Hoppas ni som kommenterat utan att skriva erat namn läst hela min blogg och vet vad som hänt,,,jag känner lite att jag har lite rätt att tycka synd om mig själv ibland,,gör inte alla det????

Men näää det ska jag inte mer/ och det gör jag inte heller...för jag går vidare nuuuuu utan min son och utan min hund så det så!!!

Yack för mig o hej...

Kommentarer
Postat av: Åsa

Bry dig inte om dom! Radera!!!!!
Finns alltid illasinnade som helt enkelt mår dåligt och försöker föra över det på andra.
Skriv och fortsätt med din blogg!
Den är ju viktig för dig och dina vänner som läser här.Kram från ett soligt Luleå!!!

2008-05-03 @ 13:12:51
Postat av: Emma

Strunta i vad andra tycker.
Det är DIN blogg och du sriver vad DU vill i den. Duger inte det kan dom som misstycker sluta läsa i så fall.
Det du/ni i er familj genomgått är det tuffaste och jobbigaste i ens liv.
Har själv en egen blogg utöver Trinitys som jag skriver av mig i. Då skulle jag med vara ego och tycka synd om mig sjkälv när jag mår dåligt.
Nä minsann nu får folk lägga av och lämna så elaka komentarer. Hade dom genomgått hälften av det ni genomgått hade dom nog F*N
sagt annat.
Stå på dig. Du ska inte behöva sluta skriva av dig bara för någon/några inte kan ta dig för den du är och det du skriver.

Kan alltid prata med mig om du så behöver.

Kram Emma (Trinitys mamma)

2008-05-03 @ 15:22:51
URL: http://theloveoftrinity.blogg.se
Postat av: Fielis

Hej!
Läste kommentarerna. Skit i dom bara. Det är din blogg, du skriver precis det du tycker, tänker och känner. Om sen nån stör sig på det så är det bara för dom att stänga ner sidan och inte läsa mer.
Fortsätt skriv det du vill och det du har på hjärtat..
Kram

2008-05-04 @ 13:01:33
URL: http://fielis.blogg
Postat av: Anonym

Känner till det här. Har hur många ggr som helst fått byta blogg hit o dit pga anonyma som skriver elaka saker riktat mot både mig och min dotter att min dotter är både de ena o andra och att ja som du tycker synd om sig själv så mkt osv. Dem förstår ingenting, och vet verkligen inte vad dem pratar om ! Jag tänker då aldrig mera byta blogg bara för dem e elka, inte ska dem få må bra av att de gör som de gör. försök strunta i dem som jag. Men jag VET det är fruktansvärt svårt. Hoppas du fortsätter skriva för det behöver man verkligen göra i sådan sits som du är ! Massivs med kramar

2008-05-09 @ 18:30:01
URL: http://sezzan.webblogg.se
Postat av: lisa

Har läst heeela din blogg och följer den ,,tycker att du är helt beundrans värd ,jag har själv 7 barn och skulle det som du o de dina drabbats av inträffa vet jag inte om jag skulle orka vara lika stark ..i mina ögon är du /ni värda att i livet som gör er gott! Skit i alla elaka dumma idiotiska människor ,låt dem dansa på sina små moln av ovetande ... Massor med kramar från Oss i Borlänge !!

2008-06-02 @ 20:59:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0