Lite...

Hejsan!!

Idag är jag utvilad och glad:)

Igår var jag och Moa hos barnpsykologen..det kändes bra,,vi bestämde med Moa att hon ska gå och prata själv med henne ett par ggr så får vi se vad hon tycker:)

Men hon pratade lite om allt hon tycker är jobbigt o så o man märkte att hon lättade lite.

Sen var vi på Din Sko så fick hon ett par vita fina tygballerina :)
Glad blev hon

har även kollat ut klänning hon vill ha på skolavslutningen:)
med vita sandaler o vit kofta:)

Idag ska jag till min husläkare och prata om vad som händer nu o så...sen ska jag o Moa till ridhuset:)

Underbara Unge,,,,
Du är det goaste jag har
Dig släpper jag Aldrig Du är Min för evigt..

Min Moster ringde igår och bjöd ut oss till sommarstugan på söndag:) med mamma, mormor o kusiner

Skönt att få komma hemifrån den dagen,,då det är 1 år sedan Hugo slöt sina underbara blå.....:(


Nä nu ska jag äta lite frukost ,,sen ska jag börja att rensa ut här och slänga sånt vi inte behöver:)

Hjärtekramar på er alla

Kommentarer
Postat av: Malin

Kikar in och säger hej...... Antar utav inläggen att du mist ett barn, är det så, vill jag bara säga att jag är så ledsen för er skull....... Såna saker får en att tänka efter, att inte klaga över småsaker, vilket jag vet att jag gör ibland...

2008-05-21 @ 13:25:14
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Malin

Vad sorgligt! Vet inte vad du tror, men jag tror på att vi kommer att ses igen, en dag. Tills dess kommer han säkert ha ett skyddande och vakande öga på er alla i familjen...... "Styrkekram"

2008-05-21 @ 15:12:57
URL: http://tidsoptimistens.blogg.se
Postat av: Moa

hej,
vad skönt att det gick bra hos barnpsykologen, ibland kan det vara lättare att prata om svårare saker med någon som är "utomstående" och dessutom utbildad för det... så hoppas moa mår bättre snart.

tänkte på det du skrev för några veckor sedan om att det var nervöst att släppa iväg moa efter det med engla, min mamma har också fått de där tankarna nu. det är ju en tjugoåring (ett år yngre än mig) som försvunnit i alingsås och som misstänks vara mördad. känns som det har blivit så himla mycket sånt i tidningarna nu :S

kram!

2008-05-21 @ 18:09:59
URL: http://legobit.bilddagboken.se
Postat av: Anonym

aha.. den tejpen satt in så bra på mathilda därför vi fått ta denna, hon tål inte plasten om du förstår.. hon blir röd o så kliar de ännu mer :( annars hade de varit bra juh. Hur e det med er? kramar från oss

2008-05-21 @ 19:45:44
URL: http://sezzan.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0