Veckan slut....

Igår hände det en del...vaknade 8 o Moa kom upp halv 9 , vi åt frukost och tittade på film:)

Vid 11 vaknade Dane och gick upp...sen skulle han och jag köra ut till sommarstugan och hämta en 8 meter lång båtmast....som skulle till Danes jobb, för den var trasig och Dane ska laga den:).......

Moa åkte med sin hobbymamma Fia till stallet sen skulle dom till Morfar Åke......

det tog några timmar.....sen när vi kom till Helsingborg igen så köpte vi schnitzel med pommes o persiljesmör på gatukök..sååå gott det var..

När vi åt kollade vi på Wallander film..älskar Beck, Wallander Morden i Midsomer mmfl..nu har även Läckberg gjort DVD mycket bra var dem..har de i böcker jag ej läst så jag tänkte sälja dem:)

Vid halv 7 körde jag o Dane ut till morfar Åke o dem o kolalde melodifestivalen...vilket trams ingen låt var ju bra....

Sen in till Dickens o kolla läget ..väldigt lite folk...men trevligt att komma ut lite...

Var väl hemma vid 1 tror jag ..somnade som en stock...

Idag tänkte jag jag, Moa o Dane skulle äta fondue på oasen men där är stängt:(..jaja det blir nog nåt gott ändå:)

Moa kommer hem sen så... då blir det liv i luckan igen....ikväll är det Wallander på TV....


Imorgon kommer vi få besked om Mas Nalle nellie...www.nallesresa.se

Chefen där mailade idag om vad Moa gillar: Hon fullkomöigt avgudar Malin Baryard:)


Det kommer att bli jättebra detta....

Sen imorgon halv 3 ska Moa till Doktorn...hon har ju haft problemm med sin mage länge nu..o hennes hjärtdoktor vill kolla upp det ordetnligt nu...så det inte är nåt genetiskt, då Hugo hade nåt med sina tarmar..kanske Moa åxå har det...bäst att kolla upp det ordentligt....

Men mjölken var det nog inte då hon det inte är nån förändring sedan hon började dricka mjölk igen.....hon har ont emellanåt....

Jaja få se vad doktorn säger-----

Hjärtekramar på er så länge.....





P.s hur lägger jag in vidoes med ljud på i datorn..provade med då försvann ljudet:(


Min älskade unge:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0