Tisdag:)

Idag är det massor av snöööö!!!
När jag var ute innan med Lina så blev hon helt tokig....hoppade rundor o fnös o sprallade:)
Hoppade upp i en snödriva o började sprätta som en höna:) hahaha jag skrattade o fottade samtidigt:) så roligt det såg ut....

hon älskar det..

Idag efter kl 13 ska doktorn från RMC i Malmö ringa.. sk afråga henne en hel del frågor...återkommer om det senare...

Igår hade Moa 3 kompisar härhemma..1 tjej och 2 killar :) dom spelade Djungle party o snackade...1 av killarna stannade kvar lite längre och åt här , sen kom hans mamma o hämtade honom...
Moa var såå nöjd.

Dom sk akomma hit idag också efter skolan o spela, sen ska dom till Pizzerian och äta pizza och mysa:)

Mamma , ja jag ska väl vara hemma:(,,,Dane ska sälja sina motorer idag ,,, skönt så får vi lite pengar till sparandet.

Sitter här nu med min nackvärmare..stel i nacken,, hoppas det blir bättre.

Lina bara ligger här bredvid o piper vill såå gärna ut igen  i snön....snart gumsan ska vi...

jaha det var väl det hela... lägger in lite bilder på Galningen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0