Spöken?

När jag skulle väcka Moa i morse tyckte jag hon låg konstigt....sen såg jag , hon hade dragit upp underlakanet o virat det om sig....

Jag frågade henne var hennes täcka var o hon sa vet ej det är borta!!!!!

Va !!! sa jag det kan ju inte bara försvinna..????

Ingenstans var det....

Gick ut i stora rummet o där i soffan låg hennes täcke o lysnalle....!!!!!!!

Ringde Dane o frågade han om han hört nåt, då han sov på soffan..nä sa han jag vaknade 3 inatt o då var det inte där men när jag vaknade 5 så låg det där!!!!


Antingen spökar det eller så har Moa klättrat ner från sin säng med lysnalle o stort täcke mitt i natten o gått ut o lagt det i soffan o gått o lagt sig igen!!!  I sömnen!!!!

hahaha vilken unge!!!!


Hon vet inte själv vad hon gjort!!!!

Kommentarer
Postat av: Fielis

Kanske spöket tyckte dane frös och att han va mörkrädd=).
Ha en bra dag!
Kram

2008-03-10 @ 16:43:13
URL: http://fielis.blogg.se
Postat av: Isabel

haha, så rolig moa är. eller om det är spökena.. Hon är knasig i sängen ibland. tur att man inte sov med henne inatt då.

2008-03-10 @ 20:38:26
Postat av: Moa

HAHA! ibland när man varit vaken väldigt kort tid minns man inte det efteråt så hon kanske varit vaken i typ två minuter och gått och lagt täcket där ;)

2008-03-13 @ 16:03:30
URL: http://legobit.bilddagboken.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0