Min vovve.....

Igår gick allt som jag hade planerat bra...Kom till Barnmorskan , hämtade mitt recept...det visade sig att apoteket mittemot var stängt, så jag fick promenera upp till lasarettet..puh vilken promenad....fick verkligen motion:)

Tillbaka till BM och fick spreuta..fick en ny tid om 3 månader , då hon sk ata prov åxå...

Sen hem o vila en stund,, då messade Moas pappa om jag ville komma med kaffe till hans tomt..vi pratade lite o Lina sprang av sig där...

Sen kom Moa hem vid 2 o då skulle vi ner till vårdcentralen o ta blodprov,, hon fick ta det i handen och var jätteduktig..:) min goa unge:)

Hem och äta friterade kycklingbitar , ris och currysås.....gotti gotti...

Moa slulle upp till sin pappa o sova där..så jag o Dane var hemma o kollade tv.

Hjärtekramar

Gene Simmons : släng dig i väggen ,,jag har längre tunga än dig....



Mattes älskling:)  Oändlig kärlek  *Love*
image148

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0