Handlat:)

Jag har inhandlat locktång med tillbehör:)

Exido Hair care Series heter denna produkt...
köpte den på Trader för 252 kronor inklusive frakt:)
Helt ny!!




Sen har jag hittat skorna jag letat efter såå länge..och i min storlek.:)

Cheap Mondasy storlek 35.
kostar 260 kronor inklusive frakt.

jag har såå små fötter att jag har stora problem att hitta skor som passar,, har 34-36 så det är inte alltid vuxenskor passar.
Och vem vill ha rosa skor med blommor på??? Haha



Nu är jag glad:) hoppas dessa gerjor kommer fort:)

Idag vet jag ej vad som händer..ska kanske till svärmor på middag:9

Moa är nog uppe i Sälen nu.....saknar henne redan....så tomt och tyst här.

Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

Godmorgon!
Första besöket här och jag passar på att lämna ett litet avtryck.

Ha en bra dag!

2008-03-23 @ 08:46:43
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: Linda

Grattis till vinsten;)

2008-03-23 @ 08:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0