Allt möjligt

Tänkte jag skulle putsa fönster idag för solen var framme imorse..men det sket sig..det började ju ösregna!!

Jaja får väl ta det när det blir....

Imorgon sk avi till Malmö...hoppas det går bra där då!!

Var på barnavdelningen o neonatalen igår och hälsade på..kändes mycket bra att få prata lite,,, på Neo var det Gred som jobbade,,hon är helt underbar människa..jag sa till henne att nästa gång jag föder ska hon vara där....

hon bara log....där var inte så många bebbar just nu....

Hoppas nu inte det dröjer innan vi är i gång med bebis....)

Ja nu ska jag titta på Läckberg  "Isprinsessan och Predikanten" har hyrt dem ..så har man nåt att göra...

Mår bra nu känner jag,, kan hantera mina känslor....hoppas det fortsätter på denna väg...

Hjärtekramar anna

Kommentarer
Postat av: mia

Skönt att du börjar må bättre hoppas det håller i sig.
Kram på dig.

2008-03-03 @ 11:28:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0