10 Månader

Idag är det 10 månader sedan Vår Älskade Prins slöt sina underbara Blå för alltid.

Känns såå vemodigt idag, vet inte hur jag känner det. Det gör ont i mitt hjärta,, men kanske inte lika mycket.

Kommer jag att sluta sakna honom???? Det vill jag inte,, han ska ALLTID finnas där.
 
Min älskade unge!!!

Kanske känns extra jobbigt idag, för Moa är inte hemma. Det har hon varit alla andra månader. Varit här hos mig och kramat mig..vi har hllt om varandra och pratat om honom.

Ibland känns det sååå långt borta att vi kommer få en bebis, ibland vill jag ha den idag.
Kommer vi få en bebis igen???

Idag ska jag till stan och fördriva tankarna, sen när Dane kommer hem ska vi åka och storhandla.

hjärtekramar på er alla.



Kommentarer
Postat av: KvinnaFruMamma

*skickar massa kramar*.

Jag tror att saknade aldrig försvinner men att man lär sig leva med den. Barn ska överleva sina föräldrar inte tvärt om.

Ta hand om dig idag!
Kraaaaam

2008-03-25 @ 12:01:35
URL: http://kvinnafrumamma.blogg.se
Postat av: lisa

Skickar en bamse kram till er !!! Jag håller verkligen tummen för att en liten bebis kommer snart till er ...Kramar Lisa

2008-03-25 @ 13:26:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0