Uppdatering:)

Söndag igen!!!! Hinner inte med alls....

Ska uppdater lite nu sen sist!!
Var ju på möte med chefen... och hon hade inte hittat någon tjänst till mig så jag kommer att bli uppsagd. Det kommer inte att ske just nu , pga semsterar och att facket ska förhandla om min uppsägningstid...

Jag leter nu jobb eller utbildning....

Det kommer att fixa sig:)
Sen kom ju paret och tittade på vår lägenehet:)
Dom tyckte den var ljus och fin, dom skulle titta på några till sen skulle dom höra av sig vilket som:)



Studenten var underbar ...såå fin hon var..så kul vi hade:)
Var där till 2 då Dane inte kunde stå på benen så då var det dags att åka hem:)

På fredagen var jag hos mamma och åt räkor...gott men var sååå trött...kom hem därifrån kl halv 1...somnade på en gång.

igår så var jag och Dane och handlade med min mormor och mamma..sen var vi på Väla ,, jag köpte ett par vita fin capribyxor,,,,måste hitta mina caprijeans..får upp på vinden och rensa där.

på kvällen var vi hos Maria och Kim och grillade..mumma med fläskfile och majskolvar och hemlagad potatissallad:)
Var där till 11 då moa sa hon var trött...


Har sovit som en stock inatt men vaknade kl 6 och kunde inte sova mer...:(

Idag är det avslutningsfest på stranden med klassen:) grilla korv och ha kul....:)

Ha en underbar dag för det ska vi!!!

Hjärtekramar

Erica

 Cadillac -63 Erica åkte i:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0