Uppdatering

Hejsan svejsan!!!

Veckorna går fort som jag sagt innan:)

Mille var ju här och sov över,,det gick jättebra och var såå skönt att kunna ut och gå med honom långa rundor,,,han älskar det!!!

Blev lite tyst när han åkte i onsdags morse:(

Men han kommer snart igen!!

Jag sk apå anställningsintervju på söndag hos en tjej ...som personlig assistent...Låter spännande och jag hoppas att jag får det:)

På måndag ska vi till veterinären med Charlie..... han har ett kraftigt underbett och hans tänder är långa,,så han ska sövas och de ska klippas ner...plutteeee..

på tis , ons, tors ska jag vara på Romares,,, avd 1-4.....hoppas verkligen att jag får det andra jobbet så jag slipper gå tillbaka..

igår började Helsingborgs festivalen...
Jag och Moa åkte ner en sväng och träffade Ia, Morgan Marie och Nicklas där:) tog 2 goa öl gjorde jag:) mmums...

Det var riktigt trevligt ,, vi lyssnade på Mikael Wiehe och sen strosade vi runt lite,,träffade Annica ,,kusinernas mamma, och en massa ndra roliga människor....

Idag är Moa med Dane på hans jobb..hon målar vår blivande smidesgrind till huset:)
Hon ringde nu och berättade att hela hon är svart:) haha min gullunge..:)

Idag händer det väl så att vi ska väl ner istan när mina jobbare kommer hem:)

Åka lite karuseller. jihaaaa

fick vårt trådlösa modem igår,,,skönt så man slipper alla sladdar:)

Håll era tummar och tår hårt för mig nu!!!!!

Nu ska allt bli kanon!!!!!!!

Andas in och andas ut mjukt sakta!!!! Puhhhh


Hjärtekramar Anna

Kommentarer
Postat av: Fielis

Ska hålla tummar & tår för dig på söndag!

Kram

2008-07-25 @ 16:16:57
URL: http://fielis.blogg.se/
Postat av: fia

håller tummarna gumman:D

kram fia3

2008-07-25 @ 23:57:04
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Linda

håller tummen för dig...lycka te idag!!

2008-07-27 @ 10:57:05
URL: http://lindox.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0