Tisdag!

Idag är det dags att tvätta igen!!!!

Sen ska jag fortsätt apacka ner mina glas ur vitrinskåpet,,,det ska flyttas , för att det ska målas i rummet:)

Det ska Dane göra nästa vecka...

Var på Maxi igår och hämta flyttlådor..dom har fler att hämta..kanon är dom att packa i:)

Natten har varit sådär..haft lite ångest men inte så mkt..vet inte hur jag kände det efter jag kom hem från jobb....få känna efter på torsdag..ge det en chans:)

nä nu sk ajag äta lite o så..kanske kolla nån film o slöa till det är tvättedags:)
Ha det banan!!!


Hjärtekramar Anna


Kommentarer
Postat av: Lindaus

skönt att slö,jag vill oxå:(

2008-07-01 @ 11:09:38
Postat av: Anonym

JA JOBBAR INOM HEMTJÄNSTEN

2008-07-01 @ 20:09:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0