Lite igen

Jag har inte varit här inne på några dagar..men det är för att här har vi haft att göra hela dagarna...

I söndags var jag på jobbintervju,,jättetrevlig tjej, glad och rolig..hoppas verkligen jag får det..vill ha det:)

Var sedan på stranden....solade o badade massor.....
På kvällen vard et dags för fotboll...Djurgården - Hif..gissa vem som vann,,,,jaaaaaaaa 1-2 till Hif,,,,,Hurra,,,,
Moa åkte till mormor,,,ville sova där.

På måndagen var Charlie hos veterinären och fixade tänderna.....lämnade han 8 och hämtade honom 16:( min pluute var alldes färdig när han kom hem..det tog honom en hel natt innan han var sig själv igen....

Var på jobb och var där i går men det kändes inte bra alls,,vill inte...inte alls,,,,

Igår var jag sen och klippte mig kort ,,såå fint o såå skönt...


Sen var det hem,,jag o Moa följde med Dane till garaget,,kul hade vi där med Magnus o Oxen:)


Kom hem halv 10 o då lade vi oss allla

Imorse kom Mille kl halv 8...

 Mille o flodis

idag blir att fixa till här och sen till garaget igen:) då ska Mille med och rastas:)


har åxå fått hem vår älskade lina,,,,
Hon ska vara hemma hos oss har vi bestämt stå på en egen hylla i bokhyllan....känns bäst så..så är hon där hon hör hemma




Hjärtekramar på er alla


Kommentarer
Postat av: fia3

så fin du blev i håret gumman:D

kramar fia 3

2008-07-30 @ 13:54:01
URL: http://mammafiia.blogg.se/
Postat av: Ludmilla

Vad konstigt att man kan få ha sitt husdjur i en urna hemma men inte sitt barn...



kram!

2008-07-30 @ 13:59:28
URL: http://blogg.aftonbladet.se/24453
Postat av: Isabel

2008-07-31 @ 17:39:31
Postat av: Isabel

hej.. va fint ditt hår blev.. urnan va jätte fin. puss

2008-07-31 @ 17:41:40
Postat av: Erica

Fin du blev i håret gumman, saknar dej <3

2008-08-07 @ 12:46:20
URL: http://thelobvers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0