Helgen:)

helgen har flutit på kanon..i fredags så var vi hos Danes syster och åt pizza,,mums:)
sen hem o byta kläder för vi skulle till Ia som väntade på Viskan med goa öl:)

Där satt vi ett tag sen gick vi alla hem till Glenn och fortsatte:)

åkte hem vi 1 tiden...somnade som en stock:)

Lördagen så var vi uppe i huset och lämnade lådor , så vi inte behöver ha dem här:)
Sen ringde Niclas och frågade om vi ville komma och äta på hans koloni....flintastek och potatissallad mums

Där satt vi länge,,,sen gick vi hem och bytte om till lite varmare kläder ,,sen ner igen för då kom Ia och hennes kompisar:)
Trevligt trevligt....kom hem vid 1 igen!!!!!!

Även denna natt sov jag....

idag har vi målat taket i Moas rum så det är klart---imorgon kommer kundvärden och kollar , sen kommer husets ägare hit och ska titta på föråden och tvåttstuga och sånt

Tänkte jag skulle ta och laga kassler med ris och chilisås ikväll...mums.

Imorgon tänkte jag ta Charlie med ner till kolonien och fixa litta:) kan han äta lite gräs o så.

Nä nu ska jag fortsätta läsa min braaa bok,,,Min bästa Väns Dotter- Dorothy Koomson.....mkt läsvärd:)

Hjäretkramar på er!!!

Kommentarer
Postat av: Isabel

Vad handlar den boken om? kanske kan låna och läsa den sen när du är klar?

2008-07-13 @ 21:48:47
Postat av: sofie

va gla ja blidde när du hade kommenterat min blogg:D

de va typ ingen som hade gjort de.

ja e såå nyfiken på ert nya "hus" å så e ja såå glad. tänk att vi flyttar samtidigt:Dden boken låter dom den e bra. berätta opm den sen.

tänker på er.

kramar

2008-07-14 @ 11:29:25
URL: http://mammafiia.blogg.e

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0