Helg

Igår så sa jag o vad det hade varit gott med en kall go öl...frågade Erica o Henke...dom sa ...vi kan väl sätt aoss på Råå Pir..jaa mysigt sagt och gjort ,,
vi kom dit,grannen spelade gitarr och sjöng,,trevligt trevligt...
en kompis som har bott här vid oss var där super kul....har ej träffat henne på sååå länge----
Carro du får gärna skriva så man vet att du är här:)

vi satt där o drack gott ooch pratade...min halvsysters kille kom åxå..det visade siga att dom åxå bor på Raus..kul..vi satt sen måste vi träffas ju....dom har en liten kille:)

kom hem vid 1 och slocknade direkt...

vaknade kvart över 7,,då skickade Moa att jag skulle koma ner o säga hejdå...jag kopplade på Charlie selen så fick han följa med....

kändes lite sådär att hon skulle åka,,,ville bara ha henne i min famn hela tiden:(
men men hon var glad och pussade och kramade mig!

Dom åkte vid halv 9 och var framme kl 1.

Jag har bitit av en bit av en kindtand...hmmm och jag som hatar att gå till bissemakaren:(

jaja jag känner inte av den såå mkt och den syns inte såå,,kan säker vänta ett tag:)

imorgon ska vi åka med min mormor och handla...:)

nu ska jag o dane hittta på nåt roligt bara vi 2:)
hjärtekramar På er alla i solen.....





Kommentarer
Postat av: Carro

Ja du gumman jag är här nästan varje dag och kollar. Lite synd att vi ska flytta nu när ni äntligen ska flytta hit men ändå. Ha det så ses och hörs vi. Var trevligt att träffa er. Kram

2008-07-06 @ 17:55:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0