Allt möjligt och ingenting:)

Idag är det bättre med huvudvärken,,,tog 4 st sömndroppar igårkväll..sov som en stick till halv 6 imorse , då jag vaknade av att Dane gick upp...)

Sen somnade jag igen,,vaknade halv 10...skönt..

Har nu skickat lite jobbansökningar och intresseanmälan....

Vet ni något ställe dom behöver folk..heslt nånstans jag kan komma med buss till:)

Om 1 månad går min sjukskrivning ut och jag sk ainte ha mer..så nu har jag den tiden på mig att hitta nåt:)

Hoppas hoppas.

Känner faktiskt att jag inte kan jobba inom äldrevården mer,,,,,

Kanske hemvård??? Hmmm får fundera på det....

Vet ej.... få rkolla med chefen sen vad det finns..

nästa vecka ska jag ringa Romares så jag får gå där några dgar till och känna efter.....men det känns tungt redan nu..det tar emot..som en vägg som stoppar en..

Imorgon kl 14 ska vi skriva kontrakt på den nya lägenheten:)

Vill klippa mig kort nu eller ja lite kortare.....:)

Ska fixa present till mamma,,hon vill ha en trappstege..:)

Klart hon ska få det:) älskade mamms,,ska nästa vecka tvätta hennes matta:)

ingen som vet nån som vill köpa vår vagn...det är ju dumt att en bara står där...

Skriver mer snart
puzzar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0